Sen Çal Kapımı 29. Bölüm 1. Fragmanı

შოუბიზნესი

Sen Çal Kapımı 29. Bölüm 1. Fragmanı
Hayatta bütün umutlarını eğitimine bağlayan Eda, yurtdışı eğitim bursunu keserek lise mezunu kalmasına neden olan Serkan Bolat’la karşı karşıya gelir. Serkan Bolat, kendisiyle iki ay nişanlı taklidi yaparsa Eda’ya bursunu geri vermeyi teklif eder. Eda nefret ettiği bu adamın teklifini önce reddetse de koşullar değişince kabul etmek zorunda kalır. Nişanlı taklidi yaparken, Serkan ve Eda , bütün doğru bildiklerini unutturacak, tutkulu, zorlu bir ilişki yaşamaya başlarlar. Çünkü aşk zordur. Ve bu yüzden muhteşemdir.
Oyuncular:
HANDE ERÇEL
KEREM BÜRSİN
NESLİHAN YELDAN
EVRİM DOĞAN
ANIL İLTER
MELİSA DÖNGEL
ÇAĞRI ÇITANAK
ELÇİN AFACAN
SİTARE AKBAŞ
BAŞAK GÜMÜLCİNELİOĞLU
ALİCAN AYTEKİN
SARP BOZKURT
İLKYAZ ARSLAN
İLAYDA ÇEVİK
FOXplay Resmi Web Sitesi: www.foxplay.com.tr
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Sen Çal Kapımı: www.fox.com.tr/Sen-Cal-Kapimi/izle
FOX’a abone olmak için: bit.ly/2NKwZ8n
FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye
#FOX #FOXplay #SenÇalKapımı

კომენტარები

  • Metanet xelilova
    Metanet xelilova14 დღის წინ

    Salam əziz xanımlar sizi öz komandama dəvət edirəm orfleymde şərtlər çox sadədir buyurun yazılın siz de kartla maaş alın

  • حبيبي الغالي
    حبيبي الغالي20 დღის წინ

    رجوكم ممكن تكملون المسلسل بسينمانا ارجوكم

  • Zehra Erciyes
    Zehra Erciyes20 დღის წინ

    Berbat

  • Ecrin renkli dünyasi
    Ecrin renkli dünyasi23 დღის წინ

    😔😔😔

  • Ecrin renkli dünyasi
    Ecrin renkli dünyasi23 დღის წინ

    Rüyasini goruyo 😔😭😔

  • Özlem Kaya
    Özlem Kaya25 დღის წინ

    abi gerekten artık kavuşunlar ben bıktım bence hiç gfüzel olmuyor

  • Raul Pereyra
    Raul Pereyra26 დღის წინ

    EL EFECTO REVOTE DEL RATING COMENZARA EL SABADO 6/02/2021 QUE ESTARA POR DEBAJO DE LOS 3 PUNTOS. TODO ESTO ES UNA PUÑALADA A LOS SEGUIDORES Y CUANDO LOS SEGUIDORES LE DEN LA ESPALDA A LA SERIE TENDRA UN FINAL APRESURADO DE 10 MINUTOS . LA VERDAD ESTA ERA UNA SERIE PARA VERLA SIEMPRE VARIAS VECES PERO QUEDARA EN EL OLVIDO POR INCOMPETENCIA DE TODO EL SEUDO EQUIPO Y DEL CANAL FOX

  • Eysa Ceylin GÜLDALI
    Eysa Ceylin GÜLDALI27 დღის წინ

    Selin filimden gitsin yolsa flim çok iğrenç oluyor serkan edayı hatırlasın yoksa flim berbat

  • ali bayrak
    ali bayrak27 დღის წინ

    Yapıcağınız filmi

  • Dr. Nilgün
    Dr. Nilgün27 დღის წინ

    içim katıldi yeter artık ... Serkan her şeyi hatırlıyor bir Edayımı hatırlamadı...Yeter ..çok saçma...Sıkılıyoruz sonunda diziyi seyretmeyi bırakıcaz...

  • Burcu KUTLUK
    Burcu KUTLUK27 დღის წინ

    Şuan diziyi izliyorum . 3 gün fazla izlensin diye uzatan yazan bu filmi çeken kim varya yazık yaaa . Güzel olan ne varsa yapıyosunuz vee onu mahfediyosunuz sözde senarist yapımcı vs siniz igrençççç yaaa bumu sizin izleyiciye sundugunuz 3 kuruş para için yeni bölüm

  • Akın İyigunler
    Akın İyigunler27 დღის წინ

    Bu dizii gerçekten ileri derecede saçma sapan ya ne olduğu belli olmayan birşey tamamen vakit kaybı👎👎👎👎👎💨

  • edna lima
    edna lima27 დღის წინ

    A Eda é muito intensa não vai ficar parada vai fazer de tudo para ele lembrar🎓🔑🔗💄🤖🎯✈️🍓🎯📃🖋️💍🍽️🎉💍💃🕺🎀🌹🛏️⛵🎂👗🌎🎸🚕😍😘💓🎶🥼🍏🧚🎤🎁🤖📚🖍️⛸️🚪🚿🛋️✈️💍🎹🎶🚧✈️🗼🛀🚿💯✈️🤵👰🤔🤯😍😘💓

  • Zelefşan Sivaslı
    Zelefşan Sivaslı27 დღის წინ

    Saçmaladı dizi izlemek bile istemiyorum uzatmak için selin ne alaka

  • Vaxo Yurashvili
    Vaxo Yurashvili27 დღის წინ

    Nasil iapior bu eda unutu boile var deme

  • Vaxo Yurashvili
    Vaxo Yurashvili27 დღის წინ

    Herqes merhaba shimdi ben istiorum ne bu serqan kava neoldu ieni bolumde ne balja beraber chixior bu nevar

  • Ferid Ferecov
    Ferid Ferecov27 დღის წინ

    Cox baraqli bolum olacaq

  • Tehmasib Sabanov
    Tehmasib Sabanov28 დღის წინ

    Yine donduk basa ya

  • Bahar Yüğlük
    Bahar Yüğlük28 დღის წინ

    Serkan: Artık bitti o kabus Senarist: Daha kötü kabuslar gelecek

  • Aqil rufiyev
    Aqil rufiyev28 დღის წინ

    Yazık edayaa😒😶

  • Gülizar Candaş
    Gülizar Candaş28 დღის წინ

    Serkan neden Edayı bu kadar üzücek bir şey yaptı Eda çok heyecanlanmıştı şimdi çok üzülücek keşke önceden deseydi ben Seline kaçıyom valla Edanın önceki bölümlerde dediği gibi Serkan değil robot

  • Raju Ahmed
    Raju Ahmed28 დღის წინ

    Hande ercel and Burak deniz best romantic couple in the universe

  • Mete Yılmaz
    Mete Yılmaz28 დღის წინ

    Buda şizofren oldu kırmızı odaya yollayalım.

  • Diana Yousefi
    Diana Yousefi28 დღის წინ

    Bize yazık

  • edna lima
    edna lima28 დღის წინ

    Gostaria que a Eda e as amigas fizessem de tudo para o Serkan lembrar 💐🌷🏔️🐕🍏🍕🍿🍷🍽️☕🚧✈️🗼🎡🏚️🎂🎹🎸🎤🚿🛁🛋️🛏️🚪👗💄💍🔭📚🖋️🛥️🎁🎯🎶🎓💘🧚👩‍💻💃🍓🍟📝📘💌⭐🌍🎀👉👈💆🤵👰👩‍💻🍇😤🤬✨🤖💘💝💔💋👄👁️💓💞✍️🤰🤱🌈🐎🎦❤️💓💞💕❣️ todas fazendo Serkan lembrar de tudo todos trabalhando juntos 🙏

  • zümra Çarpıcı
    zümra Çarpıcı29 დღის წინ

    Serkan eski sevgilisiyle orda keyif çatarken Eda burda ağlıyor böyle olmazdı canım

  • Fatma Özfenci
    Fatma Özfenci29 დღის წინ

    Bence tamda düğün günü edanın baba anesiyle anlaşma yapan oyunlarıydı evlenmelerine engel olmak için serkanla eda ayrılırsa dizi ritink kaybına uğrar kimse seyretmez onların aşkı bambaşka bir aşk kavuştursun atık bı kere düğün günü yurt dışına imzaya gitmesi birinci saclatık oradaydı zaten mahvetiniz diziyi

  • Fatma Özfenci
    Fatma Özfenci29 დღის წინ

    Hayır olamaz birşey olmasın Serkan edayla evlensin mutlu olsunlar

  • Raul Pereyra
    Raul Pereyra29 დღის წინ

    esto es irreversible , sugiero suspender el capitulo 29 y que serkan recapacite y mande a ferit con una autorizacion para firmar , y el regrese a la boda, creo que es la unica posibilidad de salvar el error fatal

  • Oguljan Muradowa
    Oguljan Muradowa29 დღის წინ

    Bıkere olsun aşıkları ayırmayınlar ya aşkın kazandıgını gosterecegınıze ızleycılerın psıkolocıyasını bozuyorsunuzlar

  • derya kzmli
    derya kzmli29 დღის წინ

    Bu dizi çox pis çıkmış Selin flime Gelmeyi mənasız oldu

  • Súkriye Çintiriz
    Súkriye Çintirizთვის წინ

    Admin bu hafta final olacak diyorlar, doğru mu? Biz gününü iple çekerken bu yapılır mı, lütfen doğru değil deyin. Cevap yazarmısın???

  • Hatice Ahmed
    Hatice Ahmedთვის წინ

    Serkan olurse ben bu diziyi izlemem

  • Orxan Abbasov
    Orxan Abbasovთვის წინ

    Yaaa inşallah Serkan gelir evlenirler filim güzel olur ancaq final olmaz diyenler😩😩😞😞😞😞

  • Muhamet MahMahli1999
    Muhamet MahMahli1999თვის წინ

    Bence Sherman edya haszlk ete bence eda onu hec afetmmle serkanda yazklar olsun eda onu afetme

  • tina tabrizi
    tina tabriziთვის წინ

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Veliyeva Zeyneb
    Veliyeva Zeynebთვის წინ

    Serkan gelince 100/100 hafıza kaybı olucak

  • soiung toiue
    soiung toiueთვის წინ

    senariste sesleniyorum lütfen hayallerimizle oynamayın biz mutlu bir EDSER bekliyoruz

  • Akana Yalçın
    Akana Yalçınთვის წინ

    Evet başrollere bir şey olmaz diyoruz da aşk ve mavi yi bilenler başrol öldüydü

  • Serpil yilmaz
    Serpil yilmazთვის წინ

    Serkan gitti falan kötü fragman dedik ama 2. Fragmanı görünce bu fragman çok masum çıktı

  • Busenaz Yazıcı
    Busenaz Yazıcıთვის წინ

    Hinal olmasın diyenler beyendiler seyirciler yeter be

  • Guzide Hilal
    Guzide Hilalთვის წინ

    Serkana noldu ki

  • soiung toiue

    soiung toiue

    თვის წინ

    he’s amazing

  • Serenay Celik
    Serenay Celikთვის წინ

    Babaannesı yapmıstır edanın

  • Azra eylul Özgen
    Azra eylul Özgenთვის წინ

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • sen git biraz penkeykkk yap
    sen git biraz penkeykkk yapთვის წინ

    ya aga sizin amacınız neee

  • Neriman Uyumuş
    Neriman Uyumuşთვის წინ

    Dediğim oldu ya illa aynı olaylar olacak Serkan hafızasını kaybetti yakın geçmişi hatırlamıyor eski nişanlısıyla geri geldi. Ufff erkenci kuşta izlediğimiz senaryo.yeni bir hikaye bulmak bu kadar mı zor. Senariste ne gerek var aynı şeyi çekeceksiniz 😞

  • Eda Yildirim
    Eda Yildirimთვის წინ

    Basrol olmez ama lutfen Serkan gelsin ltfn😔😓😭😭😢😭😢😭

  • Amin Emrahov
    Amin Emrahovთვის წინ

    Yhaa ama 2 fragman nerde yaaa Serkan hadi gell ):

  • Géras
    Gérasთვის წინ

    0:30 Umarım dizinin bu kısmından sonrasını Thanos'un parmak şıklatmasına bağlamazlar :D

  • Muhammed Özdemir
    Muhammed Özdemirთვის წინ

    Yeni fragmanı iple çekiyorum

  • Elif Zümra Sarıdoğan
    Elif Zümra Sarıdoğanთვის წინ

    EVLENİN ARTİK YETERRGGGFF CANİNA TAK ETTİ EVLENİN ARRİK

  • Mustafa Sen77
    Mustafa Sen77თვის წინ

    Lütfen kötü bitirmeyin

  • Raul Pereyra
    Raul Pereyraთვის წინ

    Y CON LOS ADELANTOS MENOS QUIERO VER EL SABADO , LO VAS A VER SOLA GUIONISTA

  • Güler Tavlayan
    Güler Tavlayanთვის წინ

    Bir diziden başrol çıktı mi o dizi biter

  • Elmas Çekmez
    Elmas Çekmezთვის წინ

    2 fragman gelsin

  • Raul Pereyra
    Raul Pereyraთვის წინ

    NADA SERA IGUAL UNA PENA , PARA QUE !, PARA QUE ! , PARA QUE TE TRAJE GUIONISTA . QUE PARTE NO ENTIENDES EL DOLOR EN UNA NOCHE DE BODAS ES UNA MARCA EN EL CORAZON Y YA NUNCA SERA LO MISMO. DE NUEVO SOPA , EN TURQUIA NO EXISTE UN GUIONISTA QUE PIENSE Y ENTIENDA DE SICOLOGIA HUMANA.

  • Raul Pereyra
    Raul Pereyraთვის წინ

    LA JODIERON , NO PODES GUIONISTA ELEGIR LOS DIAS DE LA CELEBRACION DEL MATRIMONIO PARA SEPARARLOS , YA NUNCA SERA IGUAL , Y CREO QUE ESTE AMOR NO SE MERECIA ESTO , ESTE CAPITULO FUE UNA TOTAL DECEPCION

  • Aliye Gules
    Aliye Gulesთვის წინ

    2.fragman ne zaman geliyo

  • OYUNCAK YAP
    OYUNCAK YAPთვის წინ

    Serkan nereye kayboluyor hemen yatakta edanın yAtaginda

  • Emilia Ramadanova
    Emilia Ramadanovaთვის წინ

    29.bölum felsin artık keşke hergün bi bölüm verseler

  • MERYEM ABBASOVA
    MERYEM ABBASOVAთვის წინ

    Eda timaranelik olmuş sukur😂

  • Sam Sung
    Sam Sungთვის წინ

    Bu senaryoyu yazanın alayına iki kötü laf edicəksin bak bakalım böylə kötü dizi fraqmanı çıkarıyolarmı . Bıktık ha dedik ki , hər şey iyi gidiyo evlənicəklər mutlu məsud yaşıyıcaklar

  • Gülbin Kavak
    Gülbin Kavakთვის წინ

    2. Fragman ne zaman gelcek ?

  • Feyza Saka
    Feyza Sakaთვის წინ

    Arkadaslar bence final olacak hande ercelin diziden ayrilacagida soyleniyordu hem dizinin reytingleride azali yani brnce final olacak ama olmayadabilir yani herseye karsi hazirlikli olmaliyiz

  • Ö.Ünsal Okçu
    Ö.Ünsal Okçuთვის წინ

    Ben ce artık evlensinler ♥️❤️💐💕💐🎉😠🥳

  • Rehim İbrahimov
    Rehim İbrahimovთვის წინ

    SEN CAL KAPIMI EN IYI DIZI

  • Meryem YILMAN
    Meryem YILMANთვის წინ

    Tam da evlenecekleri anda uçağa bişey oldu ya

  • Bekir Duman
    Bekir Dumanთვის წინ

    Niye 2. Fragman gelmedi

  • Fatma Güngör
    Fatma Güngörთვის წინ

    Cok saçma

  • Şule Yılmaz
    Şule Yılmazთვის წინ

    Serkan hafızasını kaybederse hiç şaşırmam 🤦

  • Seher Temurtas
    Seher Temurtasთვის წინ

    Ya böylede olmazki ya

  • mirac mert
    mirac mertთვის წინ

    Ya siz böyle yaparak reytinglerin artcağınımı sanıyorsunuz 🤔🤔🤔😒😒

  • Hatice Alyuz
    Hatice Alyuzთვის წინ

    Niye beyendim cünkü üzgünüm

  • İlknur Karatay
    İlknur Karatayთვის წინ

    Serkanin nasil gelecek acaba.umarim hafiza gitmez.

  • Gizem Işık
    Gizem Işıkთვის წინ

    Eğer serkana bişey olsaydı final olurdu Ama yinede serkan olmayınca böylebi İçim karardı

  • Serena Topher
    Serena Topherთვის წინ

    This started getting boring as hell

  • Hatice nin oyun dünyası
    Hatice nin oyun dünyasıთვის წინ

    HABERI GORUNCE AĞLICAKTIM BIAN DUYGULANDIM LAĞĞĞNNN SERKAN HANI GELICEKTIN YAĞĞĞĞĞ

  • Sabina Zulfiqarova
    Sabina Zulfiqarovaთვის წინ

    Bir turlu evlenemiller

  • Ersin Aydemir
    Ersin Aydemirთვის წინ

    Sayın seyirci ve arkadaşlar lütfen dizilere sinemaların psikolojik esiri olmayalım sanatci ve oyuncu pak farklıdır lütfen kendimizi böyle dizilere vakit geçirerek aldanmayalim İslam ahlakına ve kültürel değerlerimize uygun olmayan dizi izlemiyelim ben burada oyunculara saygı duyarım çünkü oyuncuya nasıl bir rol verilirse işleri gereğini yaparlar fakat seyirciye bu sahne ile olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar kültürel değerlerimize saygısızlık olur buradan mF yapım şirketi ne söylüyorum bu dizi final yapsın ama anlamlı bir şekilde çünkü her şey dizi değil aile menfaatidir hiç bir şey ailemiz ve huzurunuz sagligimizdan önemli değildir eğer diziyi seviyorsanız aynı bolunmleri tekrar izlersiniz .....

  • Burçin Altan
    Burçin Altanთვის წინ

    Serkan ın gelmesini Eda nın mutlu olmasını istiyenler like tuşuna bassın sayımızı görelim

  • Layali Massis
    Layali Massisთვის წინ

    🔥🔥🔥❤️❤️❤️

  • Songul Kaya
    Songul Kayaთვის წინ

    Kesin Serkan hafızasını kaybedecek selini ya da balayı felan hatırlayacak

  • Jaqueline Paião
    Jaqueline Paiãoთვის წინ

    💔💔💔💔💔💔

  • nur__14.08 zmmh
    nur__14.08 zmmhთვის წინ

    Guldum guldum sonunda ağlatdiniz ya

  • asioe kiou
    asioe kiouთვის წინ

    Biz: ohh be sonunda beraberler Senarist: öyle çok sevinmeyin biraz ayrı kalsınlar

  • Xəyal Ağayev
    Xəyal Ağayevთვის წინ

    bu da babannein bir plani dermiyiz,,,??????

  • Barirah Kazi
    Barirah Kaziთვის წინ

    son bir bölüm vermeye cesaret etme. Eda serkan'ı daha çok görmek istiyoruz ama sadece aşklarını, ayrılıklarını değil. Bunu anlamakta zorlandığını biliyorum.

  • Aysun Aysun
    Aysun Aysunთვის წინ

    Ama yani şimdi serkan ve eda cabucak evlenselerdi dizinin tadı tuzu olmazdı...

  • Barirah Kazi
    Barirah Kaziთვის წინ

    Dizinin düşük reytinglerinden şikayet ediyorsun. Bunun senin yüzünden olduğunu söyleyeyim. İzleyicilere görmek istediklerini gösterin ve ardından puanlarınızın nasıl yükseldiğini görün.

  • Barirah Kazi
    Barirah Kaziთვის წინ

    Sevgili senarist, izleyicilere görmek istediklerini göstermek ve reytingleri almak yerine reytingleriniz çok düşükken, aptalca bölümler yazıyor ve reytingleri daha da düşürüyorsunuz? Beynin çalışıyor mu?

  • asioe kiou

    asioe kiou

    თვის წინ

    Biz: ohh be sonunda beraberler Senarist: öyle çok sevinmeyin biraz ayrı kalsınlar

  • SELİM ŞAHİN
    SELİM ŞAHİNთვის წინ

    final geriyor üZülüyormusunuz 😀 30 ocak 2021 de fiNal oluyor sen çal kapımı dizisi hazır mısınız 😀

  • Aliye Gules
    Aliye Gulesთვის წინ

    2.fragman ne zaman geliyo

  • Ceren Bayram
    Ceren Bayramთვის წინ

    Senarist sana çok gıcıgım bi anda bizi göklere çıkarıp yere çarpıyosun offffff ya ne güzel mutlu olacaklardı neden bunu yaptın bize

  • Eli Seferov
    Eli Seferovთვის წინ

    Birdeki mence Eda Serkan dönmeden gelecek bölumlerde hamile oldugunu öyrenecek😊

  • Eli Seferov
    Eli Seferovთვის წინ

    Her növ dizi izleyicisi olaraq men deyirem ki, Serkan Bolat ölmedi. Babanne onu qacirtdi. Hec kim şübhelenmesin deye de bele oyun oynadi

  • Karol Sevilla
    Karol Sevillaთვის წინ

    Arkadaşlar eğer evlenseler mutlu olsalar zaten final olur ama belki yıllar sonra zaten mutlu bitecek çünkü her kötü olay sonrası tüm diziler mutlu biter o yüzden ben şu an fazla üzlemiyorum sizde üzülmeyin sonu zaten mutlu bitecek çünkü...😀😀😀

  • hamiyet karaca
    hamiyet karacaთვის წინ

    Yine yaptınız yapacağınızı yeni senaristlere güvenmiştik sizinde farkınız yokmuş hatta daha beter dramın dibine VURDUNUZ balcanın gidişine bile sevinemedik bölüm sonuna kahretmekten😡💔

  • Karol Sevilla
    Karol Sevillaთვის წინ

    Yaa ölmedi bence ; biz buna inanıyoruz ki gelecek gelmezse senaristin benden çekeceği var!!..

  • احمد ظاهر ثانی
    احمد ظاهر ثانیთვის წინ

    Mutlu olmaz bir insan ya

  • احمد ظاهر ثانی
    احمد ظاهر ثانیთვის წინ

    Serkan olamaz ya mutlu olacaklardi neden ya Serkan gelsin onsuz film hayr

შემდეგი